Czy jesteście gotowi na prawdziwą akcję?

Czwarty wymiar to czas, więc animacja ma podstawowe znaczenie dla Cinema 4D. R21 oferuje nowe, potężne opcje użycia pól w symulacjach, ulepszenia przepływu pracy pól i kluczowe ulepszenia animacji postaci.

Siły pól!


Dzięki nowemu obiektowi dynamiki siły pola możesz wykorzystać moc pól do kontrolowania sił dynamicznych w swoich animacjach!

Praca z animacją – usprawnienia!

MIXAMO CONTROL RIG

Potrzebujesz szybkiego i elastycznego sposobu dodawania, dostosowywania i łączenia prostych animacji postaci? Ten nowy zestaw pozwala łatwo stosować, dostosowywać i miksować dane Mocap z Adobe Mixamo, a Twoja postać będzie działać w ciągu kilku minut.

ULEPSZENIA WAGOWE

Uzyskaj lepsze automatyczne ważenie dzięki nowym wbudowanym algorytmom i ulepszonemu Menedżerowi wagi. Skorzystaj z nowych trybów pomiaru objętości i mapy cieplnej oraz opcji blasku kości, a także nowego i ulepszonego algorytmu wygładzania, aby rozpocząć tworzenie animacji postaci.

Mixer kanałów pół

Konwertuj między wartościami, kolorem i kierunkiem w polach, aby zmieniać siłę efektów na podstawie koloru lub kierunku. Użyj siły lub koloru, aby zdefiniować kierunek w nowym obiekcie siły polowej.

Maski – ulepszenia

Użyj jednego lub więcej pól, aby zamaskować efekty innego pola, aby uzyskać ekscytujące i złożone wyniki.

Podpola – ulepszenia

Nowy widok hierarchiczny ułatwia i usprawnia zarządzanie podpolami innych pól. Aby uzyskać lepszy przegląd i przepływ pracy, możesz teraz zobaczyć podpola na głównej liście pól.

Definicja normalnych z wykorzystaniem pół

Normalne tagi można teraz modyfikować według pól i mieć listę pól (do użytku z Target Effector, Field Force itp.)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *