Aktualizacja rdzenia narzędzi do modelowania

Będziesz cieszyć się ulepszeniami obiektów podstawowych i kilkoma kluczowymi narzędziami do modelowania w ramach trwającej migracji do nowego rdzenia modelowania Cinema 4D. Teraz można kopiować i wklejać punkty i wielokąty między obiektami i scenami. Podstawowe zakończenia/skosy są teraz spawane automatycznie. Najczęściej używane polecenia do modelowania – Wyciągnij, Wyciągnij do wewnątrz, Spawaj, Podziel i Wielokąt Grupy do obiektów – są znacznie szybsze i zachowują mapowanie UV i inne atrybuty powierzchni.

Nieustannie szukamy sposobów, aby poprawić Twoje najbardziej podstawowe potrzeby w zakresie pracy w programie.

Abyś mógł tworzyć niesamowite treści 3D i tworzyć je szybciej, łatwiej i dokładniej. Wersja 21 oferuje ogromne usprawnienia dla podstaw twoich projektów.

Zakończenia i skosy w czcionkach 3D

Całkowicie na nowo opracowaliśmy czcionkę 3D w Cinema 4D z ulepszonymi ograniczeniami i wewnętrznymi fazami, nowymi opcjami zakończeń i skosów, oraz nową biblioteką ustawień predefiniowanych fazowania, w tym możliwością rysowania własnych profili fazowania.

Obiekty wolumetryczne oparte na OpenVDB.

W tamtym roku wprowadziliśmy możliwości tworzenia niesamowitych organicznych kształtów z prostych obiektów za pomocą narzędzia Volume Builder opartego na OpenVDB. W oparciu o Wasze opinie usprawniliśmy i usprawniliśmy pracę z tym niezwykle wydajnym zestawu narzędziem.

Warstwa pamięci podręcznej

Dzięki warstwie pamięci podręcznej możesz przechowywać wyniki wielu warstw VDB, aby przyspieszyć przepływ pracy podczas tworzenia złożonych modeli i efektów.

Usprawnienia UI

Woluminy mgły można teraz filtrować za pomocą operacji zwielokrotnienia lub odwrócenia, a typy filtrów VDB są teraz dostępne jako obiekty dedykowane, dzięki czemu można je łatwiej dodawać i zarządzać.

Wektory objętościowe

Twórz dramatyczne formy na podstawie konturów kształtów dzięki nowym wektorom objętościowym.

UI Krzywych

Uzyskaj najwyższą kontrolę nad objętościami opartymi na splajnach dzięki interfejsowi użytkownika opartemu na krzywej, aby dostosować grubość objętości w każdym punkcie wzdłuż długości splajnu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *